google-site-verification: googleef76d851d4452e7d.html

Senin, 31 Mei 2010

ΒΑΡΗ: ΜΕ ΠΟΙΑ ΣΕΙΡΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΙΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ;


 



Eάν ακολουθείτε το σύστημά μου, δηλαδή κάνετε σύντομες και έντονες προπονήσεις με βάρη για όλο το σώμα, δεν έχει ιδιαίτερη σημασία η σειρά των ασκήσεων.

Γενικότερα όμως τα βασικά κύρια κριτήρια που θα καθορίσουν τη σειρά των ασκήσεων σε μια προπόνηση με βάρη είναι τα εξής:

1. H απαιτούμενη ενέργεια

'Ετσι οι σύνθετες ασκήσεις που απαιτούν μεγαλύτερη ενέργεια θα πρέπει να γίνονται πιο μπροστά από τις ασκήσεις απομόνωσης.

 Εξ' άλλου με κουρασμένους δικεφάλους και τρικεφάλους δεν μπορούν να γίνουν σωστά οι ασκήσεις για το στήθος και την πλάτη.

2. Οι υπάρχουσες προτεραιότητες

Οι Νάρκισσοι αρέσκονται στο να γυμνάζουν τους πιο εντυπωσιακούς μύες όπως π.χ. το στήθος και τους δικεφάλους.

 Αυτό δημιουργεί λειτουργικές  ανισορροπίες  και προβλήματα συμμετρίας και οι εν λόγω κύριοι πέφτουν θύματα του ναρκισσισμού τους.

Να γυμνάζετε πιο μπροστά τα αδύνατα και στη συνέχεια τα δυνατά σας σημεία έτσι ώστε να γεφυρώνεται αντί να διευρύνεται το υπάρχον χάσμα.

Αυτά τα πολύ απλά αλλα εξόχως σημαντικά.


Να είσθε υγιείς και να γυμνάζεσθε!





Χρήστος Στρογγύλης




http://maconwaterproofing.blogspot.com/
http://monosimacon.blogspot.com/
http://steganosi.blogspot.com/
http://www.macon.gr/
http://totalfitness-christos.blogspot.com/

Tidak ada komentar:

Poskan Komentar